Ćurko, Bruno and Kragić, Ivana (2008) Filozofija za djecu – primjer „Male filozofije“. ŽIVOT I ŠKOLA: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIV (20). pp. 61-68. ISSN 0044-4855
|
Text
04_Bruno_Curko_Ivana_Kragic.pdf - Published Version Download (119kB) | Preview |
Abstract
Odgojno - obrazovni sustavi sve više postaju samo obrazovni, a ona odgojna komponenta polako nestaje iz obrazovnih sustava. Jedna od tendencija koja pokušava vratiti smisao odgoja u obrazovanje je program Filozofija za djecu. Osnivac ovog programa jest Mathew Lipman, koji je i osnivac Institute for the Advancement of Philosophy for Children (IAPC). Ovaj institut danas ima svoje pridružene centre u 46 zemalja širom svijeta. Cilj programa Filozofija za djecu je usmjeriti i izvježbati ucenike za kriticno i kreativno mišljenje. U drugom dijelu ovog clanka autori nude prikaz jednog sata u sklopu nastavnog predmeta Mala filozofija, koji se eksperimentalno održava u Privatnoj osnovnoj školi „Nova“ u Zadru za ucenike trecega, cetvrtoga i petoga razreda.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
Depositing User: | Maja Šoštarić |
Date Deposited: | 17 Sep 2014 12:22 |
Last Modified: | 17 Sep 2014 12:22 |
URI: | http://eprints.ifzg.hr/id/eprint/73 |
Actions (login required)
View Item |