Ćurko, Bruno and Kragić, Ivana (2009) Igra – put k multidimenzioniranom mišljenju. Na tragu filozofije za djecu. Filozofska istraživanja, 29 (2). pp. 303-310. ISSN 0351-4706
|
Text
07_Curko_i_Kragic.pdf - Published Version Download (365kB) | Preview |
Abstract
Johan Huizinga u svojoj knjizi Homo ludens tvrdi kako civilizacija proizlazi i razvija se u igri i kao igra. Ona jest jedna od ljudskih karakteristika, ljudski obred, a služi za rekreaciju, zabavu, ali i učenje. Može li se onda dobro usmjerenom igrom razvijati ljudsko mišljenje? Cilj programa filozofije za djecu jest uvježbavanje multidimenzioniranog mišljenja. Po Mathew Lipmanu multidimenzionirano mišljenje jest cjelina koja se sastoji od kritičkog, kreativnog i skrbnog mišljenja. Program filozofije za djecu usmjeren je i prema predškolskoj i osnovnoškolskoj populaciji. Radi toga je u programu neizbježna igra kao put k razvitku multidimenzioniranog mišljenja. U radu ćemo prikazati i nekoliko igara usmjerenih k uvježbavanju umnih sposobnosti koje se koriste u programu filozofije za djecu.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
Depositing User: | Maja Šoštarić |
Date Deposited: | 17 Sep 2014 12:37 |
Last Modified: | 19 Sep 2014 13:45 |
URI: | http://eprints.ifzg.hr/id/eprint/77 |
Actions (login required)
View Item |