Miliša, Zlatko and Ćurko, Bruno (2010) Odgoj za kritičko mišljenje i medijska manipulacija. MEDIANALI - znanstveni časopis za medije, novinarstvo, masovno komuniciranje, odnose s javnostima i kulturu društva, 4 (7). pp. 57-72. ISSN 1846-436X
|
Text
MA7_4_istrazivanja_Milisa_Curko_L.pdf - Published Version Download (598kB) | Preview |
Abstract
Kako mediji sve češće manipuliraju informacijama i zloupotrebljavaju informacije, potrebna nam je medijska pedagogija, ali i (novi) školski kurikulum koji sadržava upute i metodičke prijedloge kako djecu 'uvježbati' kritičkom promišljanju svijeta oko sebe, tako i kritičkom procesuiranju informacija koje provode (novi) mediji. Odgojno-obrazovne ustanove trebaju imati prepoznatljiv oblik 'učenja' za kritičko mišljenje. U Republici Hrvatskoj, osim nekih udruga, pojedinca i programa, organizirano učenje za kritičko mišljenje ne postoji. Dva su, manje-više uspješna, pokušaja da se u srednje škole uvede nekakav oblik poticanja na kritičko mišljenje. S jedne strane tu su školski debatni klubovi, a s druge strane izborni nastavni predmet Etika. Sigurno je kako je to malo, jer uvježbavanje za kritično mišljenje mora početi od prvih razreda osnovne škole, naravno uz kvalitetan nastavak u srednjoj školi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
Depositing User: | Maja Šoštarić |
Date Deposited: | 18 Sep 2014 13:58 |
Last Modified: | 19 Sep 2014 13:41 |
URI: | http://eprints.ifzg.hr/id/eprint/100 |
Actions (login required)
View Item |